0 800 500 686

Новини банку

Акції

17.07.2020

Якщо у вас питають дані картки

Кожній людині хоч раз в житті приходило повідомлення, що ви виграли автівку/приз/телефон/тощо. Все що потрібно -  лише перезвоніть та заплатіть «невеликий» внесок. Але ми на це вже не ведемося.

Але якщо прийшло SMS, що банківська картка заблокована?

«ВАША КАРТКА ЗАБЛОКОВАНА! ПЕРЕДЗВОНІТЬ!»

Якщо ми бачимо таке повідомленні, то сприймаємо це вже серйозно. У цьому ж повідомленні ще й надають номер для зворотнього зв'язку надали. Тоді необізнаний користувач дійсно може занервувати та передзвонити за наданим номером.
1.    По-перше, якщо у вас є питання на рахунок вашої картки, то неодмінно дзвоніть лише за телефоном на зворотній стороні картки або ж за телефонами на сайті вашого банку.
2.    По-друге, якщо вже так сталося і ви раптом звернулися за контактом з SMS, то не допускайте повторної помилки:
•    не озвучуйте особисті дані та срок дії картки,
•    не називайте три цифри на звороті картки,
•    не кажіть PIN-код від картки.

Все, що можна повідомити - це 16-значний номер картки.

Вас будуть переконувати, що надати ВСІ дані у телефонному режимі просто необхідно. Інакше гроші зникнуть. Але будьте розумнішими за шахраїв та бережіть свої заощадження. 

Розкажіть про це вашим батькам, рідним та друзям, щоб ніхто з них не повевся на шахрайтсво.

Якщо так сталося, що ви все-таки потрапили до рук шахрая, телефонуйте в Кіберполіцію: 0 800 505 170 


 

Повернутись до списку новин
АТ «ЮНЕКС БАНК» є учасником ФГВФО
Ліцензія НБУ №56 від 28.10.2011
© 2004-2018, АТ «ЮНЕКС БАНК»
ОНЛАЙН ЧАТ