Страховий захист твоїх грошей — у будь-якій точці світу
Гроші на рахунку — це не лише свобода, а й відповідальність. Щоб не втратити їх через шахрайські дії, скористайся послугою страхування від фінансового шахрайства — «Захист від шахраїв».
Ця програма створена спільно з нашим надійним партнером — страховою компанією ПрАТ «СК «ВУСО», яка має багаторічний досвід на ринку. Разом ми допоможемо тобі повернути кошти, якщо ними заволоділи аферисти — в Україні чи будь-де у світі.
Переваги програми
-
Захист 24/7
по всьому світу
-
Мінімум документів
для оформлення
-
Швидке рішення
щодо виплати
-
Валюта рахунку
не має значення
Що покриває страхування
«Захист від шахраїв» — це компенсація втрат у разі:
- скімінгу (зчитування даних картки),
- фішингу / фармінгу / вішингу,
- шахрайських дій у мобільному та інтернет-банкінгу,
- незаконних оплат у магазинах за загубленою або вкраденою карткою,
- операцій через інтернет-еквайринг із використанням технології 3D-Secure,
- соціальної інженерії (наприклад, обман з боку "псевдоспівробітників банку").
Що покриває страхування

Умови страхування
-
Об'єкт страхування
Можливі збитки страхувальника/власника карткового рахунку, пов’язані з ризиками здійснення операцій з використанням платіжних карток та/або банківських рахунків Страхувальника/власника рахунку
-
Територія страхового покриття
Увесь світ, окрім:
• території України, що є тимчасово окуповані;
• території, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження;
• території, що розташовані на лінії розмежування;
• території активних бойових дій, на яких ведуться воєнні (бойові) дії;
• території, щодо яких МЗС України надало рекомендацію утриматися від поїздок до перетину кордону. -
Порядок укладання та оплати договору
У вигляді електронного договору. Одноразово на весь строк дії Договору до дати його початку.
-
Термін дії договору
12 місяців
-
Максимальний розмір страхової суми
50 000 грн, але не більше ніж розмір прямого збитку, якого зазнав страхувальник внаслідок настання страхового випадку
-
Вартість
500 грн
-
Розмір страхового тарифу від страхової суми
1%
-
Франшиза
Не передбачена
-
Умови придбання продукту
Страховий продукт не є складовою будь-якого пакету/договору. Страховий продукт можна придбати окремо.
-
Знижки, акційні пропозиції
Не передбачено
-
Період очікування
7 днів від дати набрання чинності Договором
Параметри | Умови |
---|---|
Об'єкт страхування | Можливі збитки страхувальника/власника карткового рахунку, пов’язані з ризиками здійснення операцій з використанням платіжних карток та/або банківських рахунків Страхувальника/власника рахунку |
Територія страхового покриття | Увесь світ, окрім: |
Порядок укладання та оплати договору | У вигляді електронного договору. Одноразово на весь строк дії Договору до дати його початку. |
Термін дії договору | 12 місяців |
Максимальний розмір страхової суми | 50 000 грн, але не більше ніж розмір прямого збитку, якого зазнав страхувальник внаслідок настання страхового випадку |
Вартість | 500 грн |
Розмір страхового тарифу від страхової суми | 1% |
Франшиза | Не передбачена |
Умови придбання продукту | Страховий продукт не є складовою будь-якого пакету/договору. Страховий продукт можна придбати окремо. |
Знижки, акційні пропозиції | Не передбачено |
Період очікування | 7 днів від дати набрання чинності Договором |
Що робити, якщо сталося шахрайство?

Що робити, якщо сталося шахрайство?
Якщо ти підозрюєш, що став жертвою шахраїв, діяти треба швидко. Ось покрокова інструкція:
- Одразу спробуй зменшити збитки — наприклад, самостійно заблокуй картку у застосунку.
- Не пізніше ніж за годину після того, як помітив підозрілу операцію, повідом Банк — щоб швидко заблокувати картку.
- Протягом 48 годин звернись до поліції та подай заяву.
- До 24 годин (не враховуючи вихідні та свята) зателефонуй страховій компанії за номером 0 800 50 37 73.
- Підготуй і подай необхідні документи — їх перелік знайдеш у договорі страхування.
Як проходить виплата?
- Після отримання всіх документів страхова компанія ухвалює рішення про виплату до 5 робочих днів.
- Потім складається страховий акт — теж до 5 робочих днів.
- Кошти перераховуються на твій рахунок — протягом 5 робочих днів після оформлення акту.
- Якщо буде відмова — тобі надішлють письмове пояснення протягом 5 робочих днів.
Корисна інформація
За Договором страхування встановлюється період очікування страхового випадку – протягом перших 7 (семи) днів від дати набрання чинності Договором – проміжок часу від дати набрання чинності Договором, протягом якого страхове покриття за Договором не діє.
Період очікування не застосовується у випадках, якщо Договір страхування було оформлено одночасно із відкриттям карткового рахунку Страхувальника (власника рахунку), або договір був оформлений на новий термін в дату закінчення попереднього.
На страхування НЕ приймаються особи, що мають місце реєстрації, проживання чи місцезнаходження в російській федерації або республіці білорусь.
За умовами договору, страхується рахунок та всі картки, випущені та перевипущені до нього, строком на 12 місяців з дати оформлення договору страхування.
Договір страхування можна оформлювати для рахунків та карток як у гривні, так і у інших видах валют. При цьому, виплата буде здійснюватись в гривневому еквіваленті.
Страхові виплати та виплати викупних сум підлягають оподаткуванню згідно з чинним податковим законодавством. Порядок оподаткування страхових виплат та викупних сум розміщені на веб-сайті Страховиків.
Зменшення страхових сум та/або страхових виплат не передбачені.
Умовами продукту не передбачено.
Для цього страхового продукту перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, наразі відсутній. Оскільки програма страхування є сталою, а страхова сума — єдиною, розмір страхової премії не залежить від вибору рахунку клієнта чи інших додаткових факторів. Клієнту достатньо лише обрати рахунок, який буде застраховано (якщо рахунків декілька), і це не впливає на визначення розміру страхової премії.
Застереження та можливі наслідки для споживача
Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування з інформацією про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, а також порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат, включаючи посилання на таку інформацію:
До укладення Договору страхування споживачу необхідно ознайомитись з інформацією про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, а також порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат.
Ця інформація знаходиться в блоці Інформація для ознайомлення перед укладенням договору страхування.
Наслідки для споживача у разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування:
Несвоєчасна заява про настання страхового випадку та невиконання Страхувальником своїх обов’язків визначених договором страхування може бути підставою для відмови страховика у здійсненні страхової виплати.
Страховик має право відмовити у страховій виплаті у разі невиконання страхувальником дій, передбачених договором страхування у разі у разі настання події, що має ознаки страхового випадку.
Не визнаються страховими події, що сталися в період страхування за який не сплачено страховий платіж в строки передбачені договором страхування.
Хочешь оставить отзыв о работе Unex Bank?