Відділення та банкомати

Для чого потрібна корпоративна картка

  • Bank Guarantee Black
    Представницькі витрати
    Офіційні прийоми | Культурна програма
  • Travel Guarantee Black
    Відрядні
    Бронювання готелю | Купівля квитків
  • Car Black
    Господарські покупки
    Канцтовари | Техніка | Пальне

Ваші переваги

images

Економія коштів

Більше жодних паперів - переказуйте кошти співробітнику у відрядженні у пару кліків.

Високий рівень безпеки

Співробітнику не треба перевозити великі суми готівки - потрібна сума завжди під рукою.

Простий документообіг

Все просто і швидко в режимі paperless

Лише кілька кроків і картка у вас

Документи для оформлення Тарифи та умови
Оформити корпоративну картку Юнекс Банк дуже просто. Для цього потрібно підготувати кілька документів.


Для діючих клієнтів Юнекс Банку:

  • Заяву на відкриття рахунку;
  • Перелік зі зразками підписів осіб, які відповідно до законодавства України мають право розпоряджатися рахунком;
  • Договір на відкриття карткового рахунку та обслуговування платіжної картки;
  • Заяву-анкету про видачу міжнародної платіжної картки.       

Для клієнтів, які не мають рахунку в Юнекс Банку, спочатку потрібно відкрити поточний рахунок.

Корпоративна картка на підприємстві: кому стане у нагоді

Корпоративна картка для ФОП стане у нагоді, коли підприємство має найманих працівників, яким час від часу потрібно видавати гроші під звіт. Якщо фізична особа-підприємець не має співробітників, яким платить зарплату, корпоративна картка для підприємців – зайва для нього опція. Для виконання тих самих функцій ідеально підійде так звана «картка-ключ» до рахунку ФОП.


З її допомогою підприємець може здійснювати потрібні оплати постачальникам та контрагентам, зручно приймати оплату від клієнтів. При цьому списання та зарахування коштів відбуватиметься безпосередньо на рахунок підприємця, що гарантує повну законність таких операцій.


Але коли у фізичної особи-підприємця є наймані працівники, корпоративна картка є зручним та незамінним способом вирішити звичайні потреби бізнесу. Вона стане у нагоді, коли терміново потрібно придбати в офіс папір, що закінчився, або принтер замість зламаного. В таких випадках не має часу чекати на оформлення замовлення, виставлення рахунку та доставку апарату. Набагато швидше завітати до найближчого магазину техніки та придбати потрібну оргтехніку «готівкою». В подібних випадках корпоративна картка й стане у нагоді ФОП.


Крім того, з її допомогою співробітник у відрядженні може сплачувати за проживання та харчування, орендувати авто чи оплатити трансфер – такі витрати будуть виконуватись коштами з рахунку ФОП. А сам підприємець матиме повний контроль та звіт за використані з його рахунку гроші.

Показати ще

Оформити корпоративну картку ФОП

Слід відзначити, що корпоративна картка ФОП, як аналогічна корпоративна картка для великих компаній, має низку обмежень, встановлених нормативними актами. Скажімо, корпоративні платіжні картки для ФОП не можна використовувати у якості інструменту нарахування та сплати заробітної плати чи інших «соціальних» виплат: премій, допомоги тощо.


Такі картки призначені саме для оплати товарів та послуг, що безпосередньо пов’язані із функціонуванням бізнесу та потребують оплати готівковими коштами. Раніше для цих потреб підприємці мали використовувати чекові книжки, за допомогою яких отримували готівку у касі банку. Але сучасні банківські продукти дозволяються уникнути цієї складної процедури. Достатньо лише оформити корпоративну картку фізичної особи-підприємця і співробітник компанії матиме змогу без зайвого клопоту здійснити потрібні оплати, не відвідуючи фінансову установу.


Проте знову наголошуємо: якщо фізособа-підприємець не має найманих працівників або до функціоналу останніх не входять закупки чи оплати з перелічених вище, потреби в оформленні додатково корпоративної картки у ФОП немає. Функції звичайної ключ-картки до рахунку ФОП в такому випадку буде достатньо для виконання усіх потрібних витрат.

Показати ще
icon star icon star icon star

Хочеш залишити відгук про роботу Unex Bank?