0 800 500 686

Глобус

Перекази ГЛОБУС — це швидка зручна і безпечна безадресна доставка грошових коштів (за винятком операцій, пов'язаних з підприємницькою та інвестиційною діяльністю). Ви завжди можете надати фінансову підтримку рідним і друзям, які б відстані Вас не розділяли. Платіжною організацією системи є Банк "ГЛОБУС".  https://globusbank.com.ua/ua/globus.html

Юридична адреса Платіжної організації: м. 04073, м. Київ, пров. Куренівський, буд. 19/5;
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»
Телефон: 0 800 300 392

 

Переваги переказів ГЛОБУС:
- тариф на відправлення переказів в гривні - 0,5% від суми переказу; 
- перекази можливі в гривні, доларах США та євро; 
- виплата переказів в режимі on-line;

- переказ є безадресним, тобто отримати його можна в будь-якому місті, де є точки обслуговування системи, на 29.07.2019 налічує 140 точок по Україні;
- програма лояльності для постійних клієнтів, що дозволяє зменшити тариф за відправлення переказу;
- підключення непрямих учасників;
- автоматичний розрахунок комісій; 
- для одержувача послуга завжди безкоштовна;

 

Щоб відправити переказ ГЛОБУС необхідно:
Крок 1. Прийшовши в пункт обслуговування, повідомте куди і кому ви хочете відправити гроші, назвіть суму переказу. Для зручності використовуйте Картку Клієнта ГЛОБУС.
Крок 2. Пред'явіть документ, що засвідчує Вашу особу (паспорт або інший документ) для здійснення переказу.
Крок 3. Отримайте Ваш екземпляр «Заяви на переказ» з контрольним номером переказу. Повідомте одержувачу контрольний номер переказу, суму.

 

Щоб отримати переказ ГЛОБУС необхідно:
Крок 1. Прийшовши в пункт обслуговування, назвіть суму переказу, його контрольний номер.
Крок 2. Пред'явіть документ, що засвідчує Вашу особу (паспорт або інший документ) для здійснення переказу.
Крок 3. Отримайте переказ готівкою або на рахунок.

 

Повернення переказу
Повернення переказу можливе тільки відправнику при наявності клієнтської копії «Заяви на відправлення переказу», документа, що посвідчує особу, і тільки в тому випадку, якщо переклад не виплачений одержувачу.
Повернення переказу можливе у 3-х випадках:
1. Відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається).
2. Переказ не був отриманий протягом 30 днів після відправлення* (комісія за переказ не повертається).
3. Одержувач не зміг отримати переказ з вини Системи (комісія за переказ повертається).
*Відповідно до Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»


АТ «ЮНЕКС БАНК» є учасником ФГВФО
Ліцензія НБУ №56 від 28.10.2011
© 2004-2018, АТ «ЮНЕКС БАНК»
ОНЛАЙН ЧАТ