Роботу мобільного застосунку відновлено!
13 лютогоНам знадобилося трохи більше часу, ніж ми сподівалися, але нарешті раді повідомити, що ми відновили ключові сервіси та послуги. Вони вже доступні у мобільному застосунку UnexBank Online.
Отже, вже можна робити перекази на картки інших банків та всередині Unex Bank, як і раніше – розраховуватися картками в офлайн магазинах та мережі інтернет. В штатному режимі працюють усі відділення Unex Bank.
Зараз працюємо над тим, щоб як можна скоріше стало можливим знову сплатити за комуналку та поповнити мобільний.
Ти ще можеш відчувати певні складнощі з доступом до чату та Центру підтримки. Але ключові карткові функції та сервіси у UnexBank Online вже стабільно працюють. Користуйся!
Якщо ти бачиш, що окремі дані у мобільному застосунку не відображаються коректно, повністю вийди з додатку («свайпни» його з екрану активних застосунків) та увійди в нього ще раз. Дані оновляться.
Дякуємо тобі і кожному нашому клієнту за розуміння і підтримку! Продовжуємо відновлення решти функцій.
Ми на зв'язку!
Хочеш залишити відгук про роботу Unex Bank?