Відділення та банкомати

Роботу мобільного застосунку відновлено!

13 лютого

Нам знадобилося трохи більше часу, ніж ми сподівалися, але нарешті раді повідомити, що ми відновили ключові сервіси та послуги. Вони вже доступні у мобільному застосунку UnexBank Online.


Отже, вже можна робити перекази на картки інших банків та всередині Unex Bank, як і раніше – розраховуватися картками в офлайн магазинах та мережі інтернет. В штатному режимі працюють усі відділення Unex Bank.


Зараз працюємо над тим, щоб як можна скоріше стало можливим знову сплатити за комуналку та поповнити мобільний. 


Ти ще можеш відчувати певні складнощі з доступом до чату та Центру підтримки. Але ключові карткові функції та сервіси у UnexBank Online вже стабільно працюють. Користуйся!


Якщо ти бачиш, що окремі дані у мобільному застосунку не відображаються коректно, повністю вийди з додатку («свайпни» його з екрану активних застосунків) та увійди в нього ще раз. Дані оновляться.


Дякуємо тобі і кожному нашому клієнту за розуміння і підтримку! Продовжуємо відновлення решти функцій.


Ми на зв'язку!

icon star icon star icon star

Хочеш залишити відгук про роботу Unex Bank?