 |
 |
Компанія MoneyGram Payment Systems, Inc. (адреса платіжної організації: 1550 Utica Avenue South, Suite 8020 Minneapolis, MN 55416 USA) - один із світових лідерів у галузі грошових переказів, обслуговує грошові перекази у всьому світу. Світова мережа відділень MoneyGram налічує більш ніж 350 000 відділень. Партнерами компанії є національні поштові служби, фінансові установи та найбільші торгівельні мережі у більш ніж 200 країнах світу. Також MoneyGram надає послуги оплати рахунків у деяких країнах.
Грошові перекази MoneyGram – це швидко, надійно та зручно. Отримати або відправити грошовий переказ в євро, доларах США можна у будь-якій країні світу, де є пункт обслуговування системи MoneyGram. Відправнику або отримувачу необхідно надати паспорт або документ, що його замінює. Отримати переказ можна вже за декілька хвилин після його відправки.
Отримати детальну інформацію про MoneyGram в тому числі пункти обслуговування MoneyGram можна на сайті moneygram.com або на сторінці MoneyGram у Facebook.
Один із прямих учасників міжнародної платіжної системи MoneyGram, через якого працює непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram АТ «ЮНЕКС БАНК» є АБ «УКРГАЗБАНК» https://www.ukrgasbank.com/,
Юридична адреса: вул. Єреванська, 1, м. Київ, 03087, Україна
Поштова адреса: вул. Б. Хмельницького, 16-22, м. Київ, 01030, Україна.
Надісланий переказ в міжнародній платіжній системі MoneyGram доступний до виплати протягом 45 календарних днів з дати відправлення переказу.
Для відправки грошового переказу необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
- Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
- Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу;
- Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашому екземплярі заяви на відправлення переказу.
- Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу.
Ліміти на відправлення грошових переказів в іноземній валюті за межі України:
Відправка переказу за межі України
|
Без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття - на суму, що в еквіваленті не перевищує 399 999,99 грн. в один операційний (робочий) день. Фізичні особи-нерезиденти здійснюють такі перекази на підставі документів, що підтверджують джерела походження коштів.
|
З поточного рахунку в іноземній валюті - на суму, що в еквіваленті перевищує 400 000 грн. Фізичні особи-резиденти здійснюють такі перекази виключно на підставі підтверджуючих документів*.
|
*Підтвердними документами для фізичних осіб-резидентів є договори (контракти), рахунки-фактури, листи-розрахунки чи листи-повідомлення юридичних осіб-нерезидентів, повноважних органів іноземних країн, листи адвокатів чи нотаріусів іноземних країн, позовні заяви, запрошення (виклики), документи про родинні відносини або їх належним чином засвідчені копії, та інші підтвердні документи, що використовуються в міжнародній практиці. Підтвердні документи (крім документів про родинні відносини або їх належним чином засвідчених копій) повинні містити такі реквізити: повну назву і місцезнаходження отримувача, назву банку та реквізити рахунку, на який здійснюється переказ, назву валюти, суму до сплати, призначення платежу.
Для отримання грошового переказу необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що особу його замінює та повідомити контрольний номер переказу;
- Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
- Підписати заяву на отримання переказу;
- Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування MoneyGram.
Ліміти на отримання грошових переказів в іноземній валюті, що надійшли з-за кордону:
Виплата переказів, що надійшли з-за кордону
|
Без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не перевищує в еквіваленті 399 999,99 грн.
|
З поточного рахунку, якщо сума переказу (переказів), що надійшов (надійшли) в один операційний (робочий) день, перевищує в еквіваленті 400 000 грн.
|
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи MoneyGram.
Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram. Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.
У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник звертається до міжнародної платіжної системи MoneyGram для вирішення претензії клієнта.
Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.
Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника.Фінансові претензії клієнтів (користувачів платіжних систем) розглядає та відповідає на них безпосередньо Прямий учасник/Непрямий учасник (за тими клієнтами платіжних систем, яких він обслуговував).
Клієнт подає заяву-претензію Прямому учаснику/Непрямому учаснику. Учасник на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.
У разі необхідності клієнт надає Прямому учаснику/Непрямому учаснику необхідні документи, що підтверджують претензію. У разі необхідності АТ КБ «ПРИВАТБАНК» звертається до платіжної організації системи переказів для вирішення претензії клієнта.
Виникнення спорів між Учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів – від 1 до 120 робочих банківських днів.
|