Вхід до особистого кабінету

Про систему MoneyGram

Компанія MoneyGram Payment Systems, Inc. (адреса платіжної організації: 1550 Utica Avenue South, Suite 8020 Minneapolis, MN 55416 USA) - один із світових лідерів у галузі грошових переказів, обслуговує грошові перекази у всьому світу. Світова мережа відділень MoneyGram налічує більш ніж 350 000 відділень. Партнерами компанії є національні поштові служби, фінансові установи та найбільші торгівельні мережі у більш ніж 200 країнах світу. Також MoneyGram надає послуги оплати рахунків у деяких країнах.
Грошові перекази MoneyGram – це швидко, надійно та зручно. Отримати або відправити грошовий переказ в євро, доларах США можна у будь-якій країні світу, де є пункт обслуговування системи MoneyGram. Відправнику або отримувачу необхідно надати паспорт або документ, що його замінює. Отримати переказ можна вже за декілька хвилин після його відправки.
Отримати детальну інформацію про MoneyGram в тому числі пункти обслуговування MoneyGram можна на сайті moneygram.com або на сторінці MoneyGram у Facebook.
Один із прямих учасників міжнародної платіжної системи MoneyGram, через якого працює непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram АТ «ЮНЕКС БАНК» є АБ «УКРГАЗБАНК» https://www.ukrgasbank.com/, 
Юридична адреса: вул. Єреванська, 1, м. Київ, 03087, Україна
Поштова адреса: вул. Б. Хмельницького, 16-22, м. Київ, 01030, Україна.
Надісланий переказ в міжнародній платіжній системі MoneyGram доступний до виплати протягом 45 календарних днів з дати відправлення переказу.

 

Для відправки грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;    
  • Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу;
  • Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашому екземплярі  заяви на відправлення переказу.
  • Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в  ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести  якщо переказ не виплачений одержувачу.

Ліміти на відправлення грошових переказів в іноземній валюті за межі України:

 

 

 

Відправка переказу за межі України

 

 

Без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття - на суму, що в еквіваленті не перевищує 399 999,99 грн. в один операційний (робочий) день. Фізичні особи-нерезиденти здійснюють такі перекази на підставі документів, що підтверджують джерела походження коштів.

З поточного рахунку в іноземній валюті - на суму, що в еквіваленті перевищує 400 000 грн. Фізичні особи-резиденти здійснюють такі перекази виключно на підставі  підтверджуючих документів*.

 

*Підтвердними   документами  для  фізичних  осіб-резидентів  є договори   (контракти),   рахунки-фактури,   листи-розрахунки чи листи-повідомлення юридичних осіб-нерезидентів,   повноважних органів  іноземних  країн, листи адвокатів чи нотаріусів іноземних країн,  позовні заяви, запрошення (виклики), документи про родинні відносини або їх належним чином засвідчені копії, та інші підтвердні документи,  що використовуються в міжнародній практиці. Підтвердні документи   (крім   документів   про   родинні  відносини  або  їх належним чином засвідчених  копій)  повинні  містити такі реквізити: повну   назву   і  місцезнаходження  отримувача,  назву  банку  та реквізити  рахунку,  на  який  здійснюється переказ, назву валюти, суму до сплати, призначення платежу.

 

Для отримання грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що особу його замінює та  повідомити контрольний номер переказу;
  • Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • Підписати заяву на отримання переказу;
  • Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування MoneyGram.

 

Ліміти на отримання грошових переказів в іноземній валюті, що надійшли з-за кордону:

 

 

Виплата  переказів, що надійшли з-за кордону

Без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не перевищує в еквіваленті 399 999,99 грн.

З поточного рахунку, якщо сума переказу (переказів), що надійшов (надійшли) в один операційний (робочий) день, перевищує в еквіваленті 400 000 грн.

 

Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи MoneyGram.

 

Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram. Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник звертається до міжнародної платіжної системи MoneyGram для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.

Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника.Фінансові претензії клієнтів (користувачів платіжних систем) розглядає та відповідає на них безпосередньо Прямий учасник/Непрямий учасник (за тими клієнтами платіжних систем, яких він обслуговував).

Клієнт подає заяву-претензію Прямому учаснику/Непрямому учаснику. Учасник на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності клієнт надає Прямому учаснику/Непрямому учаснику необхідні документи, що підтверджують претензію. У разі необхідності АТ КБ «ПРИВАТБАНК» звертається до платіжної організації системи переказів для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між Учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів – від 1 до 120 робочих банківських днів.

 

Допоможемо Україні разом

 

АТ «ЮНЕКС БАНК» є учасником ФГВФО
Ліцензія НБУ №56 від 28.10.2011
© 2004-2021, АТ «ЮНЕКС БАНК»