0 800 500 686

Інтернет-банкінг

Iнтернет-банкінг від «ЮНЕКС БАНК»  – це комплексна система дистанційного банківського обслуговування класу інтернет-банк. Система дозволяє заощаджувати час та кошти клієнта завдяки інформаційному обслуговуванню та управлінню рахунками через Інтернет.


Двофакторна аутентифікація клієнта - «ЮНЕКС БАНК» постійно підвищує рівень безпеки обміну інформацією з клієнтами. Так, банк впровадив механізм двофакторної аутентифікації користувача для входу в систему дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк». 

Такий механізм знижує ймовірність несанкціонованого доступу до системи дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк» внаслідок крадіжки ключів доступу. Для використання цього сервісу користувачу необхідно при вході в систему «Клієнт-Банк» окрім звичайних параметрів (ім'я та пароль для захисту секретного ключа) ввести унікальний PIN-код, отриманий в SMS-повідомленні від банку. Новий PIN-код потрібно вводити при кожній новій спробі входу в систему «Клієнт-Банк».
 

Порядок входу в систему «Клієнт-Банк» за методом двофакторної аутентифікації:

  • Ввести ім'я та пароль. Сервер перевірить відповідність ключів клієнта. Якщо перша частина аутентифікації пройшла успішно, починається друга частина процедури аутентифікації.

  • Клієнту пропонується підтвердити параметри нового підключення шляхом введення нового PIN-коду. У момент появи форми двофакторної аутентифікації клієнт отримує PIN-код у SMS-повідомленні на мобільний телефон.

  • Підключення вважається підтвердженим, якщо PIN-код, введений у полі, збігається з отриманим через SMS-повідомлення.

ПАТ "ЮНЕКС БАНК" є учасником ФГВФО
Ліцензія НБУ №56 від 28.10.2011
© 2004-2017, ПАТ ЮНЕКС БАНК
ОНЛАЙН ЧАТ