Звернення клієнтів
У даному розділі викладений порядок інформування клієнтів щодо порядку роботи банку з розгляду їх звернень
Адреса головного офісу АТ "ЮНЕКС БАНК" - 03040, Україна, м. Київ, вул. Васильківська, 14. Приймальна: тел.: +380 (44) 585 14 75, e-mail: [email protected].
Центр турботи: тел.: 0 800 3 111 33 (безкоштовно в межах України), тел.: +380 (44) 585 14 87, e-mail: [email protected].
Графік прийому громадян керівниками АТ «ЮНЕКС БАНК»:
Голова Правління – щосереди з 17:00 до 18:00.
Особистий прийом проводиться за попереднім записом за телефоном: (044) 585-14-75, вн. 9000 або 9292.
Під час попереднього запису на особистий прийом у Клієнта з’ясовується наступна інформація:
- Прізвище, ім'я, по батькові;
- Дату народження;
- Місце проживання;
- Зміст порушеного питання;
- Номер телефону для зв'язку.
Під час здійснення запису на особистий прийом Клієнту повідомляються наступні дані:
- Дата, час та місце особистого прийому;
- Необхідність мати з собою документи, що посвідчують особу;
- Порядок доступу до приміщення Банку відповідно до вимог пропускного режиму;
- Визначення послідовності та можливої зміни послідовності особистого прийому керівниками Банку;
- Необхідності попередньої підготовки письмового звернення для подання його разі потреби під час особистого прийому;
- Вимоги до оформлення письмового звернення;
- Орієнтовний ліміт часу на прийом одного Клієнта.
- Прізвище, ім’я, по батькові;
- Місце реєстрації/місця перебування;
- Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- Підпис Клієнта із зазначенням дати.
В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку Клієнту може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. При цьому, якщо електронне звернення надсилається без використання електронного цифрового підпису, то воно повинно мати вигляд скан-копії або фото копії
!Важливо. Письмове звернення вважається анонімним та не підлягає розгляду, якщо не зазначено місце проживання/місце перебування, не підписане Клієнтом, а також таке, з якого неможливо встановити авторство
- Надходять засобами поштового зв’язку;
- Надаються до Банку Заявником особисто або через уповноваженого представника;
- Надсилаються до Банку з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
- При зверненні заявника до контактного центру Управління дистанційних каналів продажів;
- При особистому прийомі Заявника керівниками Банку;
- При зверненні Заявника до відділення чи торговельної точки Банку.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного календарного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у Зверненні питання неможливо, строки розгляду Звернення можуть бути в порядку винятку продовжені, про що повідомляється особі, яка подала Звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у Зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Розгляд звернення по операціях, вчасно опротестованих Клієнтом, відбувається у строк до ста вісімдесяти робочих днів з моменту подання заяви Клієнтом. Строк процедури опротестування може бути пролонгований в особливих випадках згідно з правилами відповідної платіжної системи та/або відповідно до процедур передбачених внутрішніми нормативними документами Банку
Звернення, оформлене без дотримання вимог щодо оформлення цього Положення, повертається Клієнту з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через 10 робочих днів від дня його надходження.
Якщо питання, порушені в одержаному Банком Зверненні не входять до повноважень Банку або Звернення не містить даних, необхідних для прийняття Банком обґрунтованого рішення, в строк не більше 5 робочих днів таке Звернення повертається Клієнту з відповідними роз’ясненнями.
Банком не розглядаються повторні звернення одного і того ж Клієнта з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
- Звернення, оформлені належним чином та подані у встановленому порядку відповідно до вимог законодавства України, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду Банком.
- Звернення, які надійшли до Банку у письмовій формі засобами поштового зв’язку або надані до Банку особисто, підлягають обов’язковій реєстрації.
- У разі надання Заявником особисто або через уповноваженого представника письмового звернення до Банку, на його вимогу, проставляється відмітка про надходження та така копія повертається Заявнику особисто або через уповноваженого представника.
- Подання письмових звернень клієнтів також може бути здійснено у відділеннях банку, адреси яких можна переглянути на цій сторінці, або шляхом надсилання за адресою головного офісу АТ "ЮНЕКС БАНК" - 03040, Україна, м. Київ, вул. Васильківська, 14.
Може стати у нагоді
-
Про банк
-
Керівництво
-
Умови та тарифи
Хочеш залишити відгук про роботу Unex Bank?