Сучасний бізнес потребує простих і зручних інструментів дистанційного банківського обслуговування. Клієнт-банк в цьому сенсі вже давно перестав бути лише каналом передачі платежів, що забезпечує безперебійність та безпеку. Розуміючи це, ми провели багаторівневе оновлення нашої системи Клієнт-банк, щоб клієнти не відволікалися від своєї головної справи - бізнесу. Адже оновлений КБ Юнекс Банку відповідає найвищим вимогам бізнес-клієнтів.
Зручність
КБ Юнекс Банку дозволяє:
- Ініціювати платежі в гривні і валюті;
- Ініціювати заяви на валютообмінні операції і направляти документацію, підписану КЕП;
- Використовувати різні види безпечного входу - смс / токен;
- Підтверджувати платежі ЕЦП і КЕП;
- Виплачувати заробітну плату та інші соціальні виплати з передачею необхідної документації;
- Мати можливість своєчасно бачити, аналізувати і оперативно приймати рішення по декільком довіреним вам компаніям в рамках функціональності ЦФК (Центр фінансового контролю);
Нові можливості
Unex Payments Control - інструмент доступу до функціональності Клієнт-Банку «Центр фінансового контролю» (ЦФК).
Unex Payments Control - ідеальне рішення для великих компаній та бізнес-груп із розгалуженою мережею підзвітних/підпорядкованих/дочірніх компаній, що дозволяє реалізувати різні схеми контролю та управління фінансовими потоками великого пулу компаній. Особливо, якщо вони розділені географічно та юридично.
Функціональність Unex Payments Control /ЦФК: моніторинг та контроль
- Можливість перегляду в режимі online усіх ініційованих платежів ще до їх відправки;
- Можливість бачити в єдиному інтерфейсі фінансову ситуацію по усім дочірнім компаніям;
- Можливість оперативно ухвалювати рішення на підставі реальної ситуації з ресурсами по пулу компаній;
- Можливість будувати консолідовану відомість та оцінити сумарний оборот по Дт/Кт/Сальдо.
Функціональність Unex Payments Control /ЦФК: візування
- Можливість ставити фінальний візуючий підпис на кожен платіж, що було ініційовано дочірньою компанією;
- А отже – керувати пріоритетом відправки платежів загалом за всіма дочірніми компаніями.
Безпека
Вхід в «Клієнт-банк» захищений механізмом двофакторної аутентифікації. Це знижує ймовірність несанкціонованого доступу до системи дистанційного обслуговування. Для використання цього сервісу користувачу необхідно при вході в систему «Клієнт-Банк» окрім звичайних параметрів (ім'я та пароль для захисту секретного ключа) ввести унікальний PIN-код, отриманий в SMS-повідомленні від банку. Новий PIN-код потрібно вводити при кожній новій спробі входу в систему «Клієнт-Банк».
Порядок входу в систему «Клієнт-Банк» за методом двофакторної аутентифікації:
- Ввести ім'я та пароль. Сервер перевірить відповідність ключів клієнта. Якщо перша частина аутентифікації пройшла успішно, починається друга частина процедури аутентифікації.
- Клієнту пропонується підтвердити параметри нового підключення шляхом введення нового PIN-коду. У момент появи форми двофакторної аутентифікації клієнт отримує PIN-код у SMS-повідомленні на мобільний телефон.
- Підключення вважається підтвердженим, якщо PIN-код, введений у полі, збігається з отриманим через SMS-повідомлення.
|